Pentru orice intrebări referitoare la comanda dumneavoastră, ne puteti contacta la:
Livrarea produselor
1. Livrarea comenzii
1.1. Urmărirea comenzii
Urmărirea comenzii este posibilă în platforma Eter în pagina dedicată Sameday, GLS si Verificare Comenzi.
Copiaza awb-ul primit pe email, si introdu-l pe pagina Sameday sau GLS pentru a vedea statusul comenzii.
Introdu ID-ul comenzii și email-ul cu care a fost realizată aceasta, iar mai apoi apasă pe butonul „Urmărește”. ID-ul comenzii îl găsești în emailul de confirmare pe care l-ai primit.
1.2. Modificarea sau anularea comenzii
Este posibilă anularea sau modificarea unei comenzi sau livrări prin contact telefonic la numărul 0746995597.
2. Modalități de livrare
2.1 Curier Rapid National Sameday sau GLS
Lucrăm cu Sameday si GLS iar termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare si poate fi prelungit in cazul unor probleme ale firmei de curierat (inundatii, zapada, accidente, sarbatori, vacante, etc.)
Programul de receptionare a comenzilor de catre operatorii nostri de site este 9:00- 20:00, de luni pana vineri.
Ai posibilitatea de a selecta produse si de a efectua comenzi indiferent de ora, insa in afara acestui interval orar, termenul de livrare va fi considerat din urmatoarea zi lucratoare.
-Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 499RON;
-Produsele comandate sunt livrate la adresa de dimiciliu de către Sameday sau GLS;
-Comanda ta va fi livrată a doua zi după expedierea din depozitul nostru;
-Dacă comanda este făcută înainte de ora 14:30, comanda va pleca în aceeași zi catre depozitul Sameday/GLS, urmand sa fie procesata si livrata in urmatoarele zi lucratoare. Deși ne străduim ca toate comenzile plasate până la ora 14:30 să plece în aceeași zi, vă informăm că livrarea finală poate dura până la 3 zile lucrătoare, în funcție de procesarea efectuată de curierul nostru partener, Sameday/GLS. De obicei, comenzile sunt procesate și livrate în termen de 48 de ore din momentul preluării de către curier, dar pot exista si intarzieri in functie de volumul de munca al curierilor.
Livrarea se va face exclusiv in Romania in zonele de acoperire Sameday/GLS. Va informam ca aveti dreptul de a returna produsele achizitionate de la ETER TATTO SRL, Adresa: Strada Ronda 40, Sector 2, București, Tel: 0746995597, Email: info@etertattoo.ro cu rugamintea de a preciza motivele returnarii. Returnarea poate interveni in cazul in care considerati ca produsele nu sunt conforme cu specificatiile de pe pagina de internet, produsele prezinta deteriorari sau produsele au fost livrate gresit (fara a respecta comanda efectuata). Exista situatii in care returul nu este posibil (produse de tip comandă specială, la cererea clientului nu pot fi returnate).
-Informaţiile de contact Sameday/GLS pentru zona ta pot fi găsite aici dacă ai nevoie de asistență legat de Sameday;
-Plata coletului se poate face ramburs/cu cardul la livrare sau la plasarea comenzii folosind cadul de credit.
-Livrările se fac doar pe teritoriul Romȃniei.
2.2 Livrare la EasyBox/ Parcel Locker
Produsele comandate sunt livrate intr-un locker securizat, disponibil nonstop in mai multe puncte de ridicare din toata tara.
Serviciul Easybox/ Parcel Locker este disponibil pentru toate categoriile de produse.
Atunci cand bifezi in Cosul de cumparaturi “Livrare Easybox/Gls Locker”, vei putea alege locker-ul de unde sa ridicati comanda in functie de destinatie.
-Dacă comanda este făcută înainte de ora 14:30, comanda va pleca în aceeași zi și va fi livrată a doua zi lucrătoare.
-Informaţiile de contact Sameday pentru zona ta pot fi găsite aici dacă ai nevoie de asistență legat de Sameday;
2.3.1 Cum beneficiez de Easybox/Parcel Locker GLS:
-Adauga in cos produsele dorite;
-La modalitate de livrare alege “Livrare Easybox/Livrare Locker GLS” si selecteaza un locker din lista;
-Cand comanda ta ajunge in locker vei primi un e-mail de la SameDay Curier sau GLS cu un cod QR si un SMS cu un cod PIN. Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentului in care se afla coletul;
-Poti ridica produsele din locker la orice ora din zi si din noapte, in cel mult 36 de ore din momentul incarcarii in locker de duminica pana joi si in cel mult 72 de ore din momentul incarcarii in locker de vineri pana sambata. Orele se scurg de la momentul in care primesti codul PIN prin SMS sau codul QR prin email;
-EasyBox/ Parcer Locker GLS accepta doar plata cu cardul.
2.3 Curier Rapid Bucuresti
Lucrăm cu Sameday si GLS iar termenul de livrare este de 1 zi lucratoare pentru Bucuresti si poate fi prelungit in cazul unor probleme ale firmei de curierat (inundatii, zapada, accidente, etc.)
Programul de receptionare a comenzilor de catre operatorii nostri de site este 9:00- 20:00, de luni pana vineri.
Ai posibilitatea de a selecta produse si de a efectua comenzi indiferent de ora, insa in afara acestui interval orar, termenul de livrare va fi considerat din urmatoarea zi lucratoare.
-Livrare GRATUITĂ la comenzi peste 499RON;
-Produsele comandate sunt livrate la adresa de dimiciliu de către Sameday/GLS;
-Dacă comanda este făcută înainte de ora 14:30, comanda va pleca în aceeași zi și va fi livrată a doua zi lucrătoare.
-Informaţiile de contact Sameday pentru zona ta pot fi găsite aici dacă ai nevoie de asistență legat de Sameday;
-Comanda ta va fi livrată a doua zi după expedierea din depozitul nostru;
-Plata coletului se poate face ramburs/cu cardul la livrare sau la plasarea comenzii folosind cadul de credit.