Intrebari frecvente

Intrebari despre produse

Produsele sunt aduse direct de la producatori din diferite tari cum ar fi: America, Spania, Polonia, Germania, Olanda, Cehia, Danemarca, Norvegia.

Detinem pentru toate produsele noastre Certificare ISO 13485, Conformitate cu Reglementările Locale, Marcaj CE, Certificare de Sterilizare, Certificat CTL. Contacteaza-ne pe mail si iti vom trimite orice certificat ai nevoie.

Pentru a evita anumite probleme. Unele produse nu pot fi comandate in cantitati foarte mari. Daca ai nevoie de cantitati mari, contacteaza-ne si ti le vom trimite.

Am adaugat un formular pe pagina principala. Din motive se securitate, este necesar sa fi logat pentru a putea face o cerere. Vom face tot posibilul sa il aducem in cel mai scurt timp.

Intrebari despre plata si procesul de cumparare

Poti bifa Plata cu Cardul sau poti alege Plata la Livrare la curier in momentul livrarii. Indiferent ce alegi, costurile pentru tine sunt aceleasi.

Da. Utilizam criptare avansata pentru toate datele introduse pe site-ul nostru. Suntem, de asemenea, la curent si in conformitate cu legile GDPR, asigurandu-te ca datele tale sunt in siguranta si vor fi folosite doar pentru comunicarea dintre tine si Eter Tattoo Romania. Nu stocam date bancare; platile cu cardul sunt procesate prin platforma mobilPay by Netopia.

Intrebari despre livrare

Lucram cu SameDay. Daca doresti sa primesti coletul la adresa indicata in rubrica ADRESA de LIVRARE din contul tau Eter,  atunci bifeaza optiunea Livrare Curier. Daca doresti sa primesti coletul la un Easybox, bifeaza optiunea Livrare Easybox si alege de pe harta locatia locker-ului Easybox dorita.

Suna-ne la 0746995597 si gasim o solutie pentru livrare in aceeasi zi.

Toate comenzile plasate pana in ora 14:30 de Luni pana Vineri vor pleca in aceeasi zi spre tine. Timpul obisnuit de livrare este de 24-48 ore.

Nu, momentan livrarea in strainatate nu este posibila, dar va fi in curand.

Intrebari despre comenzi, modificari sau retururi

Pentru orice intrebare despre comanda ta, acceseaza pagina/aplicatia Sameday sau pagina Urmarire Comanda.

Nu este necesar sa iti creezi cont pentru a plasa o comanda, dar este recomandat pentru a putea primi mai usor si mai rapid detalii despre comanda ta si pentru a face eventuale modificari/anulari/recomanda cu usurinta.

Vrem sa fii intotdeauna multumit de experienta pe care o ai cu Eter Tattoo si te asiguram ca fiecare colet trece prin mai multe filtre inainte sa plece spre tine. Cu toate acestea, in cazuri foarte rare pot aparea si greseli. De aceea, daca este ceva in neregula cu coletul, comanda sau produsele tale, te rugam sa ne anunti de indata pe email la [email protected] sau la telefon 0746995597. Vom face tot posibilul sa remediem problema in cel mai scurt timp.

Comenzile se plaseaza direct pe site. Adaugi produsele in cos si parcurgi formularul de checkout. Dupa ce comanda este plasata vei primi un mail ce confirmare, factura si Awb-ul in momentul trimiterii comenzii.

Daca ti-ai creat un cont la plasarea comenzii, o poti anula direct din cont. Pentru modificari, poti anula comanda si sa plasezi una noua, sau ne poti contacta dand reply la emailul de confirmare pe care l-ai primit la plasarea comenzii. De asemenea, ne poti contacta separat la [email protected] sau la 0746995597.

Fiind vorba despre produse cosmetice, politica de retur este una mai stricta, iar situatiile pot sa difere de la una la alta. De exemplu, se pot returna anumite produse in termen de maxim 48 de ore de la momentul in care le-ai primit, daca au sigiliul intact si doar daca nu au urme de folosire sau manipulare. Alte produse pot fi returnate in maxim 14 zile dupa primire. Te rugam sa ne semnalezi eventuale nereguli si te asiguram ca vom face tot posibilul pentru a te asista.

Citeste Politica de Retur apoi completeaza formularul pe pagina de Contact.

Caută produse

Produsul a fost adaugat in cos